Kodu : EGT_A_26
Hedefi :
- (KİS) Kalite İşletim Sistemi’ni tanımak,
- Müşteri memnuniyeti bazında raporlama gereksinimleri ve sürekli iyileştirme bilgisini almak,
- Raporlama alanları ve ölçüm birim ve yöntemlerini tanımak,
- Müşteri tarafından yapılan KİS değerlendirmesi sistemini tanımak,
- KİS – Kalite Yönetim Sistemi (KYS) ilişkisini tanımak,
İçeriği :
- Kalite İşletim Sistemi (KİS) tanımlaması
- Müşeriye raporlama alanları ve raporlama periyotları
- Raporlama ile sürekli iyileştirme
- Raporlama noktaları, kritik proses noktaları
- Ölçüm birimleri
- Veri toplama ve değerlendirme sistemi
- Müşteri KİS değerlendirmeleri
- KİS – KYS ilişkisi
Katılımcılar :
Üretim, kalite, teknik, satış, servis, satınalma ve tasarım mühendisleri ve sorumluları.
Süre : 1 Gün