Kodu : EGT_A_012
Hedef :
- Kalite, Toplam Kalite, Kalite Güvence, Kalite Yönetimi ve Süreç kavramlarını tanımak,
- Temel kelime ve kavramları tanıyarak ortak bir dil yaratmak,
- ISO 9001:2015 ile ISO 9001 :2008 standartları arasındaki ayırımı tanımak ,
- ISO 9001:2015 Standardı gereklerini (Süreç yönetimi dahil) tanımak,
- Katılımcıların standart gereklerini her sektör ve uygulama için yorumlayabilmelerini sağlamak,
- Standart gereklerini sürekli gelişim ve değişim odaklı yönetim yaklaşımlarıyla ilişkilendirmek,
- Kalite Yönetim Sistemi bünyesinde etkili bir dokümantasyon sistemi oluşturabilmek için gerekli kuralları ve yöntemleri irdelemek,
- Katılımcıların eğitim konusunda kendilerini geliştirebilmeleri için gerekli yöntem ve araçları sunmaktır.
İçeriği :
- Kalite, Toplam Kalite, Kalite Güvence, Kalite Yönetimi
- Kalite Geçmişi
- Standartlar Tarihçesi
- Süreç Yönetimi
- ISO 9000 nedir?
- ISO 9000’in Faydaları
- ISO 9000’de Tanımlı Kalite Terimleri
- ISO 9000 Serisi Standartlar
- Sistem Kurma ve Belgelendirme Aşamaları
- ISO 9001 Standardına Giriş
- ISO 9001 Standardındaki dokümantasyonla ilgili ifadeler
- ISO 9001 Standardının maddelerinin açıklanması (Uygulama Destekli)
Katılımcılar :
Kuruluşlarında ISO 9001:2015 Standardına uygun olarak bir kalite yönetim sistemi kurmak, uygulamak ve geliştirmekten sorumlu olabilecek tüm üst ve orta kademe yöneticilerle, alt kademe çalışanlar
Süre : 3 Gün