Kodu : EGT_A_28
Hedefi :
- Benchmarking’i tanımak,
- Sürekli geliştirme aracı olarak benchmarking metodolojisini anlamak,
- İyileştirilmesi gereken zayıf ve örnek olabilecek iyi alanları tanımlayabilmek,
- Maliyetleri düşürmek
İçeriği :
- Benchmarking Nedir?
- Tarihsel Gelişimi
- Amacı ve Özellikleri
- Benchmarking Türleri
- Seçilen Ortağa Göre Benchmarking
- Odaklanılan Noktaya Göre Benchmarking
- Stratejik Benchmarking
- Benchmarking Uygulama Nedenleri ve Uygulama Aşamaları
- Temel Etik Kurallar
Katılımcılar :
Firmalarında en az bir yıl görev yapmış :üretim , kalite , teknik , satış, , servis satınalma ve tasarım mühendisleri ve sorumluları.
Süre : 1 Gün