Enter your keyword

Müşteri İade ve Şikayetleri Yönetimi

Kodu : EGT_A_25

Hedefi :

  • Müşteri iade ve şikayetlerinin kabulü, kayıt altına alınması, doğrulanması, ön inceleme, organizasyon içerisine iletimi, düzeltici ve önleyici faaliyetlerin alınması, müşteriye geri bildirim, ölçme, analiz ve iyileştirme bilgisini edinmek

İçeriği :

  • İade ve şikayet tanımı
  • İade ve şikayetlerin kabulü

Giriş muayene

Proses muayene

Final muayene

Saha (garanti)

Sevkiyat

İlişkiler

Sistem

Mühendislik vb.

  • Kayıt altına alma ve ön inceleme
  • Detay inceleme
  • Organizasyon içerisine iletim
  • Düzeltici ve önleyici faaliyetler ve etkinlikleri
  • Müşteriye geri bildirim
  • Ölçme, analiz ve iyileştirme

Katılımcılar :

Üretim, kalite, teknik, satış, servis, satınalma ve tasarım mühendisleri ve sorumluları ile tüm proses ve kalite çalışanları.

Süre : 1 Gün

English EN Turkish TR