Kodu : EGT_A_25
Hedefi :
- Müşteri iade ve şikayetlerinin kabulü, kayıt altına alınması, doğrulanması, ön inceleme, organizasyon içerisine iletimi, düzeltici ve önleyici faaliyetlerin alınması, müşteriye geri bildirim, ölçme, analiz ve iyileştirme bilgisini edinmek
İçeriği :
- İade ve şikayet tanımı
- İade ve şikayetlerin kabulü
Giriş muayene
Proses muayene
Final muayene
Saha (garanti)
Sevkiyat
İlişkiler
Sistem
Mühendislik vb.
- Kayıt altına alma ve ön inceleme
- Detay inceleme
- Organizasyon içerisine iletim
- Düzeltici ve önleyici faaliyetler ve etkinlikleri
- Müşteriye geri bildirim
- Ölçme, analiz ve iyileştirme
Katılımcılar :
Üretim, kalite, teknik, satış, servis, satınalma ve tasarım mühendisleri ve sorumluları ile tüm proses ve kalite çalışanları.
Süre : 1 Gün